Glammigt

Dagens outfit:

* Sladdriga gummistövlar från 70-talet
* För stor vinter/täckjacka
* Tjockstrumpor
* Keps för att slippa regn i ansiktet
* Koppel med en styck blöt hund i

Jag ska impregnera mina skor med sån där spray, och kom på en fantastisk idé. Det är ju bara att spraya hunden på samma gång med så rinner allt vatten av henne när vi är ute. Dom sa ju i butiken att den är gjord för alla material. Att ingen tänkt på det förut..?

(Pga tidigare missförstånd så får jag tillägga att man bör ta en del av det jag säger med viss ironi)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack =)
haha, jamen vilken superidé! här har med vädret varit tråkigt, fast NU börjar solen titta fram. när vi är hemma igen! Typiskt...
kram

Postat av: Helena

Rätt talat! jag skall inpregnera hela mig också, nu är jag trött på regnet!

2007-05-19 @ 17:48:27
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Antar du utmaningen? =)

2007-05-19 @ 19:02:34
URL: http://ganerivikt.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback