Cd-boken, min nya vän

Snart bär det av på road trip och för första gången i mitt liv har jag beställt en cd-bok! Tycker att det kunde vara en trevlig grej att ha på nerresan, hade ju ändå tänkt köpa boken så då blir det här perfekt under alla timmar i bilen.
A uttryckte att han var nöjd så länge det inte var en story i stil med "och hon gick ner till vattenbrynet och såg där sin prins.."  (För jag läser ju så många böcker som låter så?)
Alltså blev det Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes.

image370

Blev också brutalt lurad och allmänt snärjd att köpa Teri Hatchers bok, det var ju faktiskt ett specialerbjudande just då, 49 kronor kostade den..och jag gillar Desperate Housewives. Ehm. Det är väl skäl nog? Tror att den kan vara rätt underhållande så det blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: Lotte

Jag har fastnat för den där boken, känns som jag måste ha den. Men vadå röstat bröd?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback