Tentaväntan

Hur ska man kunna fokusera på den nya kursen när man sitter och väntar på tentaresultat? Pratade om det här med tentan igår och det var inte bara jag som kände det att man gjort sitt bästa, så har man inte fixat denna - varför skulle omtentan då gå bättre..? = det är bara att kasta in handduken vad det gäller pluggandet och öppna en ny korvmojj på stan! Ungefär så känns det.

Blev så grymt sugen på att åka till Köpenhamn häromdagen, men kom sedan på att jag numera bor över 100 mil från Kphmn, får företa mig dit i sommar när vi ändå är nere i Skåne. För er som inte har bott i Skåne så kan jag förklara att Köpenhamn är skåningarnas huvudstad.. och en av de allra mysigaste städerna på våren / sommaren!
..Får hoppa på färjan och bege mig till Vasa istället, men jag har en känsla av att det inte är riktigt samma sak? (Rätta mig om jag har fel..)

Får snart ta och starta dagen och planerna är:
♦ Hämta ut paket på Posten från H&M, hoppashoppas jackan ska passa!
♦ Gå till skolan och hämta nåra böcker sen LÄSA!
♦ Skicka påskkort till min söta farmor
♦ Ikväll ska vi på kalas och äta tårta
♦ Om jag hinner..: rensa i garderoben! Ut med det gamla sletna och in med det nya!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag sitter med samma tentaväntan.. fick tillbaka en igår, men väntar fortfarande på nummer 2.. denna pina! hatar att vänta!

Postat av: Hanna

tack :D
vi kan ju dela vår väntan i alla fall så blir den inte fullt så hemsk..

2007-03-29 @ 20:31:26
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Ska snart skriva en inlägg ang min drömresa till Macchu Picchu/Sydamerika :P

2007-03-29 @ 23:13:51
URL: http://misspami.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha, jamen visst blev jag. Riktigt vacker :) Du får se sen då kortet är klart att hämtas, illa tycker jag... Lena = palt

Ähh, det är som en vanlig dag.. Tänkte om man kanske kunde hitta på nåt sen kanske? Nån dag framöver :)
kraam (ps, jag siar att tentaresultatet kommer att lysa med din förmåga)

2007-03-29 @ 23:16:01
URL: http://elnasigrid.blogspot.com/
Postat av: annie

Okej, tack! Ska nog också köpa mig en sån! Den var heeelt underbar! :D

2007-03-30 @ 10:26:35
URL: http://annieogren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback