Peppa mig..!

Vad tusan har jag gjort istället för att plugga de senaste tre dagarna? Jo, jag har jobbat, jag har vart på stan, födelsedagsfirat ( GRATTIS JENNI!), läst, sovit, rensat papper, sett på TV, ätit plättar, suttit och fjantat mig vid datorn.. jag har gjort allt förutom att plugga. Nu ska det bli ändring på det, med start för en timme sedan (har bara en pytte-paus nu). Fram tills 21.00 är det gamla tentor som gäller sen Grey´s Anatomy och kl. 22.00 återgå till pluggandet. Hade behövt en mycket argsint militär som stod och vaktade och pushade mig egentligen!

Kommentarer
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Åh det där känner jag igen;-) Självdisciplinen sviktar betänkligt emellanåt.
Hoppas det går bra för dig!

Postat av: Angelica

Ja testa.. det är skitkul!! www.myheritage.com
Man får olika kändisar med olika bilder.. fast Kirsten dunst verkar vara återkommande för mig.. varför förstår jag dock inte!!

2007-03-15 @ 20:41:26
URL: http://monchichi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback