Oseriösa jag

Märks det att jag försöker smita från pluggandet idag eller vad? Detta är ungefär mitt sjuttionde inlägg bara idag, haha. Men jag har ingen motivation. Fast jag organiserade faktiskt papperna! Och samtidigt hittade jag massor med receptblad som jag tagit på Ica och var tvungen att sätta dom i en receptpärm.
Egentligen, när jag tänker efter så finns det ju inte så mycket att plugga. Bara jag lär mig dom sakerna jag är osäker på (tex BODELNING), sen är det ju inte så att man kan sitta och läsa in lagboken. Väldigt bra resonemang av mig! Med den inställningen är jag ledig 1½ vecka framöver ;)!!

A. gjorde ett supergod korvgryta till middag. Det godaste när det kommer till korv. Receptet är baserat på ViktVäktarnas och så har vi gjort några små ändringar (tex att inte ta "light-falukorv"). Ska se om jag inte kan hitta receptet så jag kan lägga ut det här..
..Nähä det gick inge bra, men den innehåller i alla fall följande ingredienser: falukorv, purjolök, kikärter, krossade tomater, chilisås, squash, rosmarin, vitlök, lök, lite margarin och salt & peppar.

Desperate Houswives ikväll! Och imorgon..vad händer då? Jo Grey´s Anatomy kör igång igen! Weei. Meen..kom precis på att det alldeles säkert är kl.21.00 då även Top Model är. Det är väl typiskt!! Det är 7 dagar i veckan och så ska två av "mina" program gå samtidigt såklart..

Appropå inget, vill ha en marinblå väska! Where to find?

Disktime nu och sen är jag portad från datorn resten av kvällen. Så ett mycket dramatiskt farvääl från mig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback