Jäkla tvättstuga!

Man har TRE ynka timmar på sig, att tvätta och torka allt. Det hade kanske funkat om man hade ett grymt torkskåp, men vi har ett uruselt torkrum. Så efter dessa tre timmarna får man släpa upp alla halvblöta kläder till lägenheten och hänga upp dom på ett vingligt torkställ, köpt på Rusta för 59 kronor. Sen får dom hänga där i typ ett dygn.

Jag beställde lite saker från H&M, shopping får mig alltid på så bra humör. Och särskilt nätshopping, det är ju helt fantastiskt bra med nätshopping, att jag inte tänkt på det tidigare (inte i dagens omfattning i alla fall). Slippa KÖER, provrum, trängas bland människor.. bara sitta hemma med en kopp kaffe i ena handen och klicka sig fram. Perfekt! Fick för 907 kr följande: en vårjacka, två toppar, en tunika, ett linne och ett par solglasögon.
Skorna från asos/nelly kom förrresten häromdagen och passade perfekt, men dom känns lite plastigare än vad jag trodde att dom skulle vara = det spred sig en suspekt doft i hallen när jag öppnade paketet.

Vi åt nyss en tidig middag som min kära A. tillagade. Biffar, potatis, brunsås, stekta champinjoner och sallad. Mycket gott! Dagens middagstips alltså :)


Dagens to-do lista är följande:
♦ Plugga lagom mycket
♦ Laga paljettkoftan (kläder med paljetter är riskfyllt, schlagerklänningen jag nyligen köpte höll inte så värst bra heller)
♦ Duscha varmt och göra en ordentlig hårinpackning

Det är ungefär vad jag kommer hinna eftersom klockan redan är snart 17.. tokigt vad tiden går. Jag tror det är lurendrejeri att ett dygn har 24 timmar, det känns verkligen inte så...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh köpte du den sned-randiga tunikan?? Jag har kikat på den.. Vill haa!! Osså en jättefin vårjacka har jag oxå sett.. när jag får Taigas försäkringspengar ska jag investera!! :) Du måste visa nån gång när vi ä på msn samtidigt!! Gick det bra o plugga?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback