Gnäll, gnäll

Nu måste jag få gnälla lite. När man är på affären och det är kö bakom en, visst lägger man en pinne på bandet efter sina saker?? Folk gör inte detta särskilt ofta, och det gör mig irriterad. Så min nya taktik är att slänga på mina saker direkt efter så får dom tryckas ihop med sakerna före..moahaha.

Dagen började inte så bra (läs tidigare inlägg) och sen har jag känt mig allmänt trött och seg. Handledningstiden tyckte jag inte gav särskilt mycket, läraren satt mest och sa invecklade ord och jag tänkte på min halvätna macka som jag inte hann äta klart tills mötet började.. Vi pratade sen med en kvinna på universitet om fältstudierna och fick lite info. Är fortfarande väldigt splittrad kring det. Vad vill jag? Mycket bra fråga..

Bah..hade velat sova en stund, men det hinner jag inte. Måste sätta igång och organisera bland alla papper, som ska sättas in i mina två nya pärmar!

ps. Det verkar inte som jag kommer bli blind!  Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Malin

håller med dej om det där med "pinnen" :)

Postat av: Malin

ja absolut här skiner solen!är jätte skönt!ska sätta mig på balkongen nu och läsa tidningen o dricka kaffe!antar att ni har snö?

2007-03-13 @ 15:24:44
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Malin

Oj , ja det är ju tur att det inte blir forsar här haha! ha en fortsatt trevlig dag!

2007-03-13 @ 15:33:55
URL: http://mmalinas.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback