Äckel-väder

Jag hade fikabesök i förmiddags och det var trevligt, vi hade seminarium sedan - och det var mindre trevligt. Efter det sjönk mitt humör totalt, det spänner och gör ont i hela vänstra sidan av munnen och blir knappast bättre..till följd av den jäkla tanden har jag fått ont i huvudet nu med. Och VÄDRET? Det är blaskigt, skitigt och blött.. Jag får snöblask innanför skorna och det droppar stora tunga droppar ner i huvudet på mig vart jag än går. Jag älskar vår doggie väldigt mycket, men ibland hade det varit skönt om hon kunde gå på kattlådan. När jag sen vill ringa och vidareförmedla mitt kvidande till folk, så är ingen hemma!
Ska nu ta mitt gnäll till köket och värma min snabbmat a la ICA:s moussaka i micron!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snö slask är verkligen inte kul :/

Ha det bra :)
Kram Mimmi.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback