Tisdag 19.20

Med inspiration från grannen har jag kommit på vad jag borde ha för slags jobb, hon är ambulanssjuksköterska och åker på uttryckningar för jämnan. Visserligen är det väldigt sorgligt att folk håller på att dö och dylikt..men själva grejen med att det verkligen händer något, adrenalin, ökad puls och aldrig veta hur arbetsdagen ska se ut.

Har nyligen lagat mat och dagens lärdom är att inte ha vit skjorta på sig när man gör köttfärssås. Provsmaka kan vara bra att göra med, jag tycker inte om att provsmaka under tiden jag lagar så det är alltid en överraskning hur det blir! Tror faktiskt jag är rätt grym på att ögonmåtta och improvisera för det brukar bli ätligt.
Tv:n stod på under middagen med ett program som tydligen heter Brainiac. Dom gör olika experiment och har sig. Vad jag inte riktigt förstår är varför det dyker upp brudar med silikonboobs i var och varannan scen? Ser ut som ett något desperat sätt att locka till sig tittare till ett "vetenskapsprogram".

Imorrn ska Nikki bli passad av grannarnas rottis, det ska bli intressant. Nikki är en liten aggressiv dam som särskilt ska tuffa sig mot större hundar. Deras hund är verkligen ursnäll men alla har sina gränser och jag hoppas innerligt att det hela ska gå bra.

Nu är jag helt slut. Vad jag önskar ibland att jag var barn till miljardärsföräldrar och kunde glida runt hela somrarna. Det hade jag gillat.
Kan man gå och lägga sig nu?

Kommentarer
Postat av: Angelica

NEJ ANNA! Man kan inte gå o sova nu.. JA det låter likadant varje gång på Allsången, men ingen gör allsångsvisor längre och de gamla är traditionella och tradition är svenskt. :o) Men The Ark va ju braiga.. :D

Postat av: Henke

Undrar om man verkligen vill vara son till en miljardär, man får allt utan att behöva göra ngt, visst slappt också, men hur bra blir man på arbetsmarknaden ? Å lägga sig 19.20 hur kan du ens tänka tanken haha. :)

2007-06-26 @ 22:49:27
URL: http://henkeemilsson.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback