SWAT

Man tittar på en film eller ett program, och så händer något dramatiskt..typ dom jagar en galning. Och då i den stunden kommer SWAT in, smyger sig fram i sina svarta stabila outfits och mörkerkikare och kollar av läget. Det känns så tryggt. Varje gång jag ser SWAT känner jag att jag kan andas ut och att allt är under kontroll.
Jag funderade vidare, och tänkte att min framtida lön kommer förmodligen vara riktigt kass. Jag borde satsa på att bli SWAT istället. Så det är min nya plan. Visst låter det bra?


image581


Kommentarer
Postat av: MOGI

Swat ftw!

Postat av: Lizey

Och jag har funderat på socionom! Men PA var mitt förstaval men jag undrar nu om det kanske inte är rätt ändå. Men det är ju oxå väldigt brett och det är ju alltid bra att ha en utbildning i botten iaf.
Min korridor är nog fräschare än de flesta.. Har lyckats bo här i nästan 2 år utan att få panik iaf! Men det är ju surt att inte ha djur. Är medryttare på en pålle så lite djur och natur blir det ändå.. Du har hund och katt?

2007-06-22 @ 02:00:07
URL: http://lizey.blogg.se
Postat av: Jocke

Boken är ganska lustig och har en ilustrerad framsida som får en att tro att det är en barnbok.

2007-06-22 @ 06:57:30
URL: http://brempi.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback