Shoppingkrig

Ica Maxi var helt galet, ni som har varit i Ullared på Gekås..tänk er det stället i sin värsta form, så vart det på Maxi - fast även med män som aggressivt knuffade runt kundvagnarna och armbågades. Som tur är har jag rätt vassa armbågar, men till min nackdel är jag mini. Vi fick åtminsone inhandlat det vi skulle ha och kom helskinnade hem. Jag har även handlat ett tennisracket idag! Wohoo.. Jag kan nu påbörja min fantastiska karriär som nästa Anna Kournikova.

image572


Ikväll ska vi äta vitlöks & örtmarinerad fläskfilé med klyftpotatis och béarnaise, imorgon blir det traditionsenlig midsommarmiddag med tre sorters sill (varav jag enbart gillar senapssillen), potatoes, gräddfil, dill (attans, glömde gräslöken - just det!) ägg och som sagt, öl. En blåbärspaj har vi till efterrätt med. Fast jag har en känsla av att den kommer bli uppäten redan ikväll.

Kommentarer
Postat av: niki

man får vara hemlig om man vill det :)
Hoppas du får en riktigt grym dag iallfall :D

Postat av: Linda

shit va god mat du ska äta idag vart väldigt avis:P

2007-06-21 @ 18:34:39
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: ejk

de ahr ju lovat finväder så det hopaps vi på! Låter gott med sill och potatis. Min mans familj satsar mer på somamrbuffe´ på midsomamrafton så vi får väl se om jag får några nypotatis. ha det bra!

2007-06-21 @ 21:38:36
URL: http://ejk.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback