Nattugglan har semester

Mammas bil krånglade så vi stannade i Sverige och Lund. Men det vart bra med, åt lunchbuffé på en italiensk restaurang, gick i affärer, fikade och promenerade runt. Det saknar jag med Umeå som stad - det är inte alls på samma sätt som Lund att man bara strosar omkring på stan. Man åker in till stan, gör sina ärenden, äter möjligtvis en korv på torget och åker sen hem. I Lund kan man traska runt bland kullerstenarna med en take-away kaffe i handen utan att ha något riktigt mål egentligen.
Jag insåg idag vart jag fått mitt shopping-intresse från, jag är bra på att shoppa men min mamma är banne mig ett två strå vassare.
Och herregud vad alla är bruna här nere, jag kommer som en riktig blekfis från norr i min lilla jeanskjol och bländar hela Lunds befolkning. Måste ta tag i det där.

Jag har enväldigt bestämt att vi behöver en hund till. En pytteliten, som Skrålle..är helt förälskad i henne och hennes storlek...så gullegullig! En hund mer eller mindre liksom ;)

image438

Doggisarna väntar på ngt gott



Imorrn ska jag klippa mig, men jag har inte den blekaste om hur jag vill ha det. Jag hoppas att det är en superkäck frisör som kommer med fantasifulla intiativ till hur jag ska ha det och vad jag passar i annars har jag en känsla av det blir den vanliga tråk-klippningen á la Anna "jaa du kan ju klippa upp lite...och så lite lugg sådär kanske"



Vi såg den nya Beck-filmen ikväll... Beck och geishamålningen eller något liknande. Har ju verkligen gillat Beck en gång i tiden men tycker att dom börjar tappa stinget en aning. Förutom Gunvald då, bara han är värd dom där kronorna det kostar att hyra dvd:n.

Nu ska jag hoppa lite i sängen och väcka A...bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å vad mysigt det låter!!
vilken sötis, vad är det för ras den lilla??
kram


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback