Nananaanana

Var helt slut igårkväll, såg Project Runway och läste klart Linda Rosings "Den nakna sanningen". Ehm. Jag läser mycket sanna berättelser och biografier om diverse trasiga människor, men henne kan man inte ens tycka synd om (med undantag för våldtäkten hon berättar om)..och då anser jag mig ändå ha en ganska hög empatisk förmåga. Upp 06.30 imorse och kastade i mig en skål gröt.

Klippte mig för ett par veckor sedan, men nu inser jag att jag vill ha långt hår. Riktigt långt. När jag sätter upp håret ser jag numera ut som en pojke och det trivs jag inte med. Det betyder att jag behöver extensions, ifall jag inte vill vänta flera år. Ska kolla upp lite priser och kanske ta mig råd till det när jag får lön.

Här hos Angelooni kan ni lyssna på dagens skönaste låt. Har aldrig varit något väldigt stort fan till The Ark men den här låten är grym. Påminner väldigt mkt om någon annan låt, vilken är det jag tänker på?

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon, då får jag ta och lyssna på den!Hoppas att du får en bra dag!

Postat av: Anna

ja, antingen är det ju strålande väder eller... skitväder.. finns inga mellanlägen därnere, haha!
Jadu, jag ska också jobba hela sommaren.. har två veckors semster och då är det släktträff & en sistaminuter... Och sen i höst: Paris! Så lite fläng blir det...
Vad jobbar du med?

2007-06-28 @ 09:32:44
URL: http://tickys.blogg.se
Postat av: johanna

uh, jag gillar inte the ark heller..

2007-06-28 @ 09:35:00
URL: http://theysayjohanna.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback