Mittsummer

Nikki och jag var ute och svansade runt en vända. Efter ett tag tittar jag på mig själv, sen på henne. Jag: vit hoodie, ljusrosa mjukisbralls, Nikki: ljusrosa koppel, vit hund. Haha, det måste ha sett aningen genomtänkt ut.

Imorgon är det tydligen midsommarafton. Det är också min första arbetsdag för sommaren. Jag ska kliva upp i ottan och jobba en heltidsdag, likaså A. Så vårt firande kommer mest troligt bestå av sill, nypotatis och varsin kall öl på balkongen (om vädret tillåter). Nästa år ska jag se till att det blir mer firande av det hela. Something like this:

image571
♦ Midsommar á la 80-tal i stugan ♦

Kommentarer
Postat av: niki

Ja och gott är det, vad jobbar du med? Såg att du ska börja jobba imorgon!

Postat av: Liza

Jag ska också jobba imrgon, från 7-15:30 :/ Vi komemr nog vara lika trötta när jobbdagen är över ^^ Hoppas du får en kul midsommar iaf! :D

2007-06-21 @ 14:47:09
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Ejk

Mysigt midsomamrfirande och typiskt 80tal. balkongen är väl inte fel heller när man har jobbat. Lycka till på första arbetsdagen. Själv ahr jag min enda lediga dag i helgen i morgon. Ska njuta.

2007-06-21 @ 15:53:19
URL: http://ejk.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback