Midsommarafton på jobb

Jag har nu tagit det första steget, sagt upp min plats på den nuvarande utbildningen och anmält mig till SWAT:s träningsläger som har sin plats på toppen av ett av Klippiga Bergen. Jag kommer vara där i 10 månader och sen genomgå det stora testet som eventuellt gör mig till en fullfjädrad SWAT-medlem. Polly kommer också att följa med för att utbildas till en SWAT-cat. Tränare är Ty i Extreme Home Makeover och självaste Sylvester Stallone.

*gäääääsp*
...i den riktiga världen, så sitter jag på jobbet och är dödligt trött. Att vakna tidigt (vid 8-tiden) är en plåga, att vakna 6 på morgonen är ren tortyr för en nattuggla som jag. Har fått i mig min första kopp kaffe och försöker hålla ögonen öppna. 7 timmar och 20 minuter kvar som jag ska lyckas hålla ögonen öppna och försöka vara någorlunda pigg och glad. Underhåll mig med något kul! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag går upp 04.40! Det är mer än tortyr!! Men jag har bara 5 timmar kvar på jobbet nu! /Emma

Postat av: Liza

jag vet. börjar kl 7 varje morgon.. man vänjer sig aldrig.. usch för tidiga mornar! ^^

2007-06-22 @ 09:21:50
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: julia

Glad midsommar :)

2007-06-22 @ 09:38:43
URL: http://juliaohlsson.blogg.se
Postat av: Emma

Japp, jobbar imorn också! Jobbar 3 förmiddagar, 3 eftermiddagar och 4 nätter. Sen är det "kortvända", dvs ledig 3 dagar och så börjar samma period om igen med 10 dagars jobb! Blä!!! /Emma

2007-06-22 @ 09:49:59
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback