Lördag

Är det inte för typiskt? Jag har fått huvudvärk och om några få timmar ska jag börja dricka Breezers. Jag kör på A:s stil och trycker i mig lite Ipren före jag börjar. Och Resorb får inte förglömmas. Sjukt vilka förberedelser inför en festkväll.

Nu ska jag berätta dagens utveckling kring väskorna för er, det blev båda! Det fanns inget annat alternativ. Jag köpte dom med orden "Nu ska jag inte köpa en enda ny väska till under sommaren och hösten". A skrattade högt, men jag menar allvar.


 Jenni-Lee med den bruna baggyn


Som jag kanske har berättat tidigare så är jag på en diet. När jag säger diet så menar jag att jag inte äter pizza och hamburgare dagligen. På stan finns det sjuttitre korvvagnar ungefär och vi blev sugna på korv...frågade korvgubben vilken som var den nyttigaste korven och han gav mig världens blick, men började sen titta på korvförpackningarna och rabbla upp fetthalten i alla. Hmm..ja frågar man så får man vara beredd på svar.

Nu: Loka, Ipren och en stunds huvudvila.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar på kommentar:
Tveksamt! Är så äckligt nöjd med min kamera ;)

Postat av: Matilda

fin väska!

2007-06-30 @ 16:22:17
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Mia

hihi tack tack :) Kommer skriva vilken de flesta röstade på senare under kvällen! ;) Kika in då :D

2007-06-30 @ 18:07:42
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Anonym

vad kostade väskorna? vågar du säga det =)

2007-06-30 @ 22:49:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback