Goomorgon!

Jag sov så underbart gott inatt i vår alldeles egen säng. Tror nästan jag låg och log för mig själv när jag vaknade. Det regnar här så luften är alldeles frisk och för första natten på länge vaknade jag upp utan att vara överhettad.
Drömde en väldigt rolig dröm med. Var på Kicks eller någon liknande affär och allt smink var på rea och kostade 10 kronor styck. Gick runt där och valde och plockade på mig massor med fina ögonskuggor, pennor, solpuder och annat trevligt..haha. Ner på stan sen och utforska om det kan bli en sanndröm kanske?


image462

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen!
Borta bra men hemma bäst! Eller hur?
Nu är jag inne och läser din blogg, kul att få ta del av dina tankar :)
Hoppas de gick bra att köra hem igår och att Nikki höll sig från att hoppa fram framför bilarna!
Ni är välkomna när helst ni vill!!
Hälsa A, Pappsen, Nikki å Polly!
Kram

2007-06-13 @ 13:53:09
Postat av: Ebba

man kan ju alltid hoppas att det är sant! ;)
Ha det gytt!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback