Dags att väcka bollsinnet

En fantastiskt bra idé slog mig idag. Jag vill börja träna något, så jag satt där i bilen och funderade...någon lagsport? Nää, inte min grej. Gym, för mycket folk på liten yta (ser Gerdahallens tjejgym framför mig)... Sen kom jag på! Tennis är sporten jag ska börja med. En tvåmannasport = lagom många deltagare, man kan spela både ute och inne beroende på väder, det verkar vara bra träning för hela kroppen och det finns massor med söta tenniskläder! Det är min framtid helt enkelt.

image441

(Klänning från Ralph Lauren 125 dollar)

..Så watch out systrarna Williams och vem det nu mer finns...förbered er på stenhård konkurrens!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tycker absolut att du ska börja, har tränat ett och ett halvt år nu..
Jättekul, för mig som inte kan spela i lag ;)
haha!

Postat av: Ankie

Lagsport är inte heller min grej... Tennis tycker jag lät som en väldigt bra idé!

2007-06-09 @ 12:59:47

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback