Änglavakt

Igårkväll när vi kom till Therese efter att ha kört 80 mil slår vi upp bildörrarna till friheten, och även till Nikkis bur. Det som händer då istället för att hon springer in i trädgården är att hon kastar sig ut mot vägen (väg som i lugn väg mitt i villaområde) och samtidigt kommer en bil insvängandes..allt gick på ungefär en halv sekund, bilen tvärnitar och det var max en decimeter från att det sa POFF. Det var rätt sjukt hur på den lilla lilla stunden minns jag exakt att jag hann tänka, - nu är det kört, nu dör hon och hur jag blev som helt tom i mig. Där hade Nikki nog en liten ängel som vaktade henne. Och det blir koppel framöver tills vi känner oss helt säkra på henne.


image451


För övrigt har resan gått bra och det är riiiktigt skönt att vara hemma och ha duschat och bara ta det lugnt nu. Återkommer mest troligt senare ikväll, nu ska vi få i oss lite mat!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja precis det är ju det!, så vi får hoppas på det bästa och att dom fixar det=)
Okej, men såååå skönt!=)

Postat av: Anonym

usch!! sånt där e INTE kul! skönt att resan upp gick bra med! du vinkade väl till mig i linköping? =)
kram

2007-06-12 @ 21:20:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: JoHo

Wow, ibland finns det änglar! Men kan tänka mig att hjärtat stannade i bröstet på er... uschusch!

2007-06-12 @ 21:22:56
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Ankie

Nä, fy vad scary. Vilken tur att inget allvarligt hände!

2007-06-13 @ 08:17:04
URL: http://ihuvudetpamig.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback