3 juni

Heej heej! En rapport från Lund och min födelsedag..vi kom ner igår på eftermiddagen efter 130 mils körande. En bit från Gävle övernattade vi hos en vän till mig som jag inte träffat på ungefär 2 år..var jättekul att ses och jag kom inte i säng förrens sent såklart.. Strax före 6 väcker A mig och vi fortsätter våra 70 (80?) mil ner till Lund...kan säga att det var år sedan jag vart så trött som under bilresan...pendlade mellan sömn och vakenhet ungefär hela resan...min mobil bestämde sig på morgonen för att sluta fungera..så jäkla klart just när man är på resandes fot..Vid 10-tiden när affärerna öppnade var vi vid Linköping så vi åkte in till stan och yrade runt, efter ett tag hittade vi en Telia-butik och dom kunde ge mig ett nytt SIM-kort.. Direkt när vi kom fram till Lund sen vart det bara att hoppa in i duschen och åka iväg till festen. Sen vart det stopp för min hjärna och kropp efter välkomnstdrinken. Hela kroppen skrek - sooooova och jag orkade knappt prata ens. Åkte hem (dvs hos A:s mamma) och gick och lade mig tidigt.
Idag blir det tårtfika med vänner och middag med släkt.
Återkommer i veckan, ha det riktigt gott! kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Ankie

Låter som att du har haft det lite hektiskt! :)

Postat av: Anonym

men hey, du skulle ju hälsat på mich =)
GRATTIS!!

2007-06-03 @ 16:56:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback