Torsdag 16.29

Känns fortfarande inte bättre här, huvudvärk och lätt illamående. Ser mig i spegeln och ser ett par trötta och dimmiga ögon. Två timmar till sen får jag hem och vila ordentligt och hoppas att jag blir bättre av ordentligt med sömn och varm choklad är alltid en välgörare.

Pratade med en kund, en amerikansk dam som var superpratsam..tycker att det är så trevligt, ofta är amerikaner väldigt lättsamma och enkla att småprata med..gillar den mentaliteten. Vad säger du älskling, ska vi flytta till USA? Eller Australien verkar trevligt med..fast alla galna insekter och reptiler där är jag riktigt skraj för.

Är sugen på att hyra Blood Diamond ikväll, du som har sett filmen - vad tyckte du om den?




 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Den filmen ska vi se imorn:)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback