Torsdag 11.20

Inspirationen är helt väck. Sitter mest och drömmer mig bort till Brasilien, Mexico, New York...tittar på bilder och funderar på om vi kan skrapa ihop pengarna som behövs tills i vinter.
Det ösregnar ute och jag har fortfarande inget paraply. Eller jo, jag har ett jättefint hemma som mormor haft en gång i tiden..med ett snirkligt handtag i silvrigt, och med spets runt kanterna. Det är nästan för fint att använda.
Pappi kommer på lunch - vill ha något riktigt gott och uppiggande idag...är så hungrig redan. Kom nyligen på att jag hade en banan med mig och skalade den glatt, men den smakade pyton så den fick åka ner i sopkorgen och jag är bara ännu hungrigare efter en aptitretande tugga.

Hur är er dag?

Kommentarer
Postat av: Annsan79

Inspiration? vad är det? Hade den för några v sen, men är som bortblåst nu. Väntar ut veckan så jag kan gå på semester. Kikar ut genom fönstret och regnet dryper ner, tar en bit choklad och fortsätter skriva. Ja, just nu händer inte mkt här.

Postat av: Sofia

min dag är också regning. men känns ändå bra att ha nåt att längta bort till? :)

2007-07-12 @ 11:51:17
URL: http://millstone.bloggspace.se
Postat av: Mia

Just nu bor jag ju utanför Haparanda :)
Ska ju flytta till Kalix (5 mil här ifrån) ;D
Så de tar bara 35 minuter med bil till Kalix :)
Va händer idag för din del? :D

2007-07-12 @ 11:52:04
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Ankie

Idag har det varit lugnt här. Semestertider vettu! :) Man blir en aning uttråkad... Jag vill att det ska va action jämt ju! :)

2007-07-12 @ 16:14:49
URL: http://ihuvudetpamig.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback