Tacobuffé och film

Vi var på Droskan och åt tacobuffé, där är jättemysigt att sitta och buffén var i det stora hela bra men aldrig att jag har sett maken till en så liten tallrik. Det var seriöst en assiett man skulle ta buffén på. Mig lurar man inte när det gäller mat så snålheten fick mig snarare att gå fler gånger och ösa upp extra mycket. För att inte tala om A som började kvida efter ett tag, var nästan rädd att han skulle svimma av mättnad.

image884

Nu: filmdags.
Jobbar någon min förmiddag imorrn? Så kommer jag till 12 sådär något..

image885

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, dö av mättnad. Vart ligger droskan? Jag jobbade som tidningsbud t.om sista maj,sen har jag jobbat inom äldrevården första perioden den här sommaren, och nu.. gör jag mest ingenting. Sitter på arslet! Haha. Börjar plugga i september, turismenteprenör. Hur kommer det sig att du flyttade från Skåne till Umeå?

Postat av: Carolita

Vad mysigt! Gottigt med Tacos juh!
Svar: Jag har rest ganska så mkt inom Europa och jag rekommenderar Prag, Islad, Rom utanför så definitivt Macchu Picchu och Chile såklart! =)

2007-07-23 @ 21:29:23
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: Jojjo

Heej!
vad sägs om att dela med dig lite om some fantasies! :)
kolla in mitt inlägg!
Va inte blyg nu! :)
kramar!

2007-07-23 @ 21:40:54
URL: http://joojjjjoo.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback