Opålitlig glass

Jag åt en stor glass. I pinnform. Jag åt ungefär halva, sen helt utan förvarning flög den kvarvarande halvan av och ner på mina läckra joggingbyxor (som jag för övrigt såklart plockade upp och åt klart med sked). Som ni förstår är jag otroligt upprörd nu och tycker det är väldigt synd att jag inte befinner mig i tex USA - då kunde jag ha reklamerat glassen och stämt GB på flera miljarder.



Det var verkligen skönt att sova en stund, känner mig lite piggare nu. Ska ta fram boken jag läser och gosa ner mig i soffan med den och en kall Ramlösa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack annapanna för boken som damp ner i brevlådan idag! verkar ju bra =) har du nån recension på den?
krya på dig vännen, hoppas det blir bättre snart!
kraama


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback