Glossen

Lipgloss är troligtvis mitt största beroende, det kan ju aldrig bli för mycket av den varan..eller hur? De jag har just nu är dom här nedan - och mitt omdöme av dom.

image548

Loréal GlamShine, ca100 kr - utan färg. Gillar konsistensen, applikatorn och lagom glans dvs rätt mycket. Hållbarhet: OK.

ACO Lipgloss, ca 75 kr: Ingen större succé. Spara 50 kronor och köp Labellos läppglans-variant istället, tror inte den är ett dugg sämre. Okej som lypsyl men inte som glans - blir aningen ojämt och försvinner snabbare än den kom på läpparna.

Lancome Juicy Tubes Plump, ca 180 kr. Min absoluta favorit. Alla Juicy Tubes jag har provat har varit grymma. Håller länge, fräschaste applikatorn, lagom kladdigt. Värt varenda krona!

Dior Addict - Ultra gloss reflect, ca 220 kr. Trodde att den här skulle vara bättre än den är, färgen är mycket svagare på läpparna än vad det ser ut som, håller inte särskilt länge och känns allmänt njaa. Hade det inte vart för förpackningen så hade jag vart riktigt besviken.

Loréal GlamShine:(Rose Crystal). Ungefär samma omdöme som den första GlamShine, men den här med färg är mer läppstiftsaktig och luktar därefter, vilket är det största minuset tillsammans med att det lätt blir kleggigt vid öppningen (samma sak med den ofärgade). Har inget genomskinligt i sig som tex de flesta Juicy Tubsen utan det är ett lite tjockare gloss.

Kommentarer
Postat av: Lucidor

Hoppas att det visar sig att det finns aids i lipgloss

2007-07-10 @ 09:28:54
Postat av: Ankie

Gillar Lancome!

2007-07-10 @ 09:44:10
Postat av: Anonym

vad är det för kommentar av lucidor??
väntar med spänning på det inlägget =)

Postat av: Lany

180 spänn för ett jäkla läppglans? Du måste skämta! :-S

2007-07-10 @ 13:02:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback