God damn it!

Polly den fjantmajan hoppade upp på datorn/tangentbordet och råkar såklart hoppa på tangenter som gör att hela bildskärmen vrids 90 grader åt vänster! Ahhhhh.. Jag som är totalt okunnig vad det gäller sånt får panik och försöker anmäla mig till olika dator-forum för att få svar på hur jag ska ställa det här tillrätta..eller om det kanske är kört för bettan! (Alltsammans med snedvridet huvud så att jag får halvt nackspärr). Historien slutar ett par minutrar senare med att världens bästa ♥Jenni♥ vet hur man ska återställa det! Merci for saving mina nerver! Om det skulle hända er så tryck: Ctrl + Alt och uppåtpil!

Tidigare ikväll var jag på RALLY, trot eller ej! I minus 15 och snöyra stod jag och tittade på trimmade små bilar som for runt runt och sa wrooom wroooom. Kallt som fan, men jag åt allt jag kunde hitta för att hålla värmen & det är ju faktiskt väldigt kul att se på snabba bilar! Fick en cirka 60 åring full gubbe på mig i kaffekön som tyckte att schneeella jag får bjudda diig på kaffet Jag: Nej jag har egna pengar, och betalar för mig själv tack. Han: Nääää jag har också pengaaar, schllutaa nu (varpå han nästan spottar på mig när han pratar).. Jag: NEJ, lägg av. Sedan ska han läsa på min mössa som har texten BMRNG.. -ahhhh vad schhtår det, SIMRING va???
Dagens första lärdom: håll dig till ditt sällskap när du är på rally en fredagkväll!

Jag har även hunnit med att jobba ett par timmar idag. Vi stänger 19.00. Klockan 19.00 kommer en man och vill hämta ut biljetter, OK, men det får gå fort. Ja då har han glömt bokningsnumret och måste ringa om det, varpå den som sitter hemma med det säger fel X antal gånger och så vidare, och så vidare.. sen ska han lägga ner pengarna extra långsamt i plånboken och hålla på att klydda!!! Arggghhh.
Dagens andra lärdom: Gör inte ärenden precis när något stänger, särskilt inte en fredag kväll när personalen verkligen vill hem, eller kanske har bussar/tider att passa!!!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Göran

Hej, det här är Göran. Du mötte mig förut ikväll.
Jag undrar om du fortfarande är sugen på en kopp kaffe? Som sagt, jag bjuder ;)

Om du är intresserad, ring 070 - 11 15 166


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback