Dressed for success

Var ute med Nikki och pulsade i snön.. pulsade ja, tänker mig att är man hund kan det väl inte vara så spännande att gå på promenadstigarna utan så mycket roligare att traska runt där det är lite mer spännande "terräng" så jag går lite långsamt och hon rullar sig fram i snön mestadels...trycker ner huvudet i snön och puttar sig framåt, haha. Och så skuttar hon..skutt skutt, ser ut som en förvuxen kanin när man ser det bakifrån. Gullefjun!
Ska därmed presentera DAGENS OUTFIT;), som verkar väldigt populärt här:

♦ Ett par mkt heta leggings som långkalsonger
♦ Rosa tjocka mysstrumpor
♦ Kängor a la vinter/vandringsmodell
♦ Aningen för långa thermobrallor
♦ Ordentlig vindtät vinterjacka
♦ Toppaluva
♦ Ullvantar från förrförra vintern(?) med söndrigt fleecefoder
♦ Accessoarer: Fluffig hund + koppel från Zoogiganten, och en bajspåse i fickan

Har tyvärr ingen bild på detta, utan ni får föreställa er det framför er!

Kommentarer
Postat av: anna wintour

Det finns en sak med bloggandet jag inte riktigt förstår? läs vidare på min blogg och skriv gärna dina erfarenheter neg som positivt med bloggandet. jag tycker att bloggare borde skärpa sig....

Postat av: Lovisa

Outfiten låter snygg ! :D

2007-02-17 @ 10:44:31
URL: http://lovisawallin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback