Today I´m wearing this

image2062Tack Anna för den fina t-shirten som jag vann, den kom på posten och förgyllde min förmiddag! Kombineras idag med mjukisbralls & extrapuffigt hår.

Tänkte börja packa så smått redan idag, men vad ska jag ha med mig? Nödvändigt är till att börja en julaftons- och en nyårsoutfit. En del nytt kommer förmdoligen köpas så jag får lämna lite plats i väskan (lättare sagt än gjort). Skor & stövlar är det värsta när man reser..vill ha med mig alla men det är ju det mest otympliga att packa. Ah, jag smyger ner några par i A´s packning! Problemet löst.




Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, jätterolig sida. Man kan lätt fastna där och prova :)Har inte du några såna bilder på dig att lägga upp? :)

Cool t-shirt!

Postat av: Katja

Veeery nice tischa! :) Smart lösning på skoproblemet, så brukar jag också göra ;)

2007-12-19 @ 16:39:53
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack så mycket :) Många brukar tycka att mitt hår är fint, men själv tycker jag det är ett helvete. Det är fint när jag som på bilden precis har fixat det, men minsta vindpust raserar volymen och gör det till ett trassligt och obestyrigt fisknät (typ). Man tycker ju att så mycket styling borde göra succé, men icke :) Har du provat din Osis dust it, än? Är den bra?

Jadå, jag hade en trevlig, men lugn kväll. Men, fortfarande inga julkänslor och jag skyller allt på snön. Har du fått några julkänslor än? Känns det skönt att komma till Skåneland nu? :)

2007-12-19 @ 17:03:25
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Milla

Ja, så här på vintern skulle jag faktiskt kunna sova dygnet runt..tror jag :) Men tycker inte om att sova på dan, känner mig så obehaglig när jag vaknar, antingen jättevarm eller jättekall och så lite huvudvärk..typ kroppens sätt att se till att jag inte gör samma misstag igen och sover på dagen haha Men det är ju mörkt = natt

2007-12-19 @ 17:56:16
URL: http://cutie.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Åh, vilken snygg t-shirt du har vunnit! Grattis! /Emma

2007-12-19 @ 19:46:40
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Anders

Min väska är tyvärr redan full älskling. Pusspuss

2007-12-19 @ 20:23:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback