Juldagen

Vaknade med huvudvark och halsont nagongang vid lunchtid. Tankte att jag skulle stanna i sangen och vila ut, men icke. Har sitter man inte sjalv vid jultid. Blev hamtad for att aka och ata middag hos faster och hennes man. Middagen blev drygt fem timmar lang och huvudet dunkar fortfarande. Om ni tycker att ni har atit mycket sa ar det formodligen ingenting jamfort med vad jag har smallt i mig nu de senaste dagarna. Det ar soppor, det ar smorstekt fisk, inlagda gronsaker, kott, pirogis, brod, och kakor & tartor i mangder. Helt omojligt ar det att beharska sig, kroppen har redan eftet tva dagar anpassat sig for att kranga hela tiden.

Nu ska jag byta om till cozyoutfit, ata lite mer, sedan lagga mig och vila huvudet infor morgondagen. Dobranoc! & foton just det, internethastigheten ar i a la 80-style sa det gar inte sa bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, din stackare! Med förkylningen alltså... hoppas en god natts sömn gör att du piggar på dig!!

Angående maten så... låter helt LOVELY! Spännande att fira jul i en annan kultur, ellerhur?

Postat av: Ejjm

Jo, jag hade ju dessutom önskat mig en.. har sååå många favoritfilmer, på VHS, ska man då köpa OM alla på DVD bara för att man inte äger en VHS? Hell no ;P
Så jag blev minsann glad för julklappen ! :D
Fick du något mysigt och bra i julklapp??

2007-12-26 @ 11:45:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback