Vaknat

Kunniga har talat. Fingret är drabbat något nageltrångsliknande (måste-sluta-pilla-på-nagelbanden). Ordinationen är att linda in fingret i bomull som är dränkt i alsolsprit och sedan plasta in det med gladpack. Detta ska man sedan ha på sig halva dygnet.

Jag har sovit flera timmar nu. Jag lade mig, blundade och somnade. A försökte väcka mig - jag grumfade åt honom. Tillslut lyckades han i alla fall och nu är jag uppe.

I veckan ska vi på mässa, på tal om ingenting. Stora Nolia heter den och är visst väldigt väldigt stor. Jag har tre mål med dagen: 1) äta så mycket gratismat som möjligt 2) få så mycket gratis massage som möjligt 3) undvika alla sjuttielva montrar med Crocs-tofflor som troligtvis kommer finnas.

Kommentarer
Postat av: sofia

lät inte kul det där med naglarna:/ mina naglar är inte heller i sitt bästa skick just nu, korta..:P ha en trevlig kväll! :)

Postat av: A M A N D A

Svar: Aj då. Mina nagelband är också helt inflammerade. men det beror på att jag har varit nere i stallet och förstört dem.

2007-08-04 @ 20:10:19
URL: http://www.amandabacktorp.blogg.sea
Postat av: Madde

Jag jobbar vid havet....

2007-08-04 @ 20:40:35
URL: http://angelwing.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback