Tisdag kväll

Idag har vi varit vid havet (kallt!), i några affärer och så har vi spelat en runda minigolf. A vann som vanligt. Jag börjar bli seriöst trött på att han alltid ska vinna, dålig förlorare som jag är. Från och med nu får han inte vara med och spela längre! Tyvärr älskling.

..och som fortsättning på "Hur man shoppar för en 50-lapp" kommer här: hur man shoppar för 8 kronor.
En söt liten bricka på rea och med min bonuscheck från H&M köpte jag tee´n.
På fredag däremot är det LÖNING och då blir det betydligt mer shopping än idag. It will be föön.

image1115

Kommentarer
Postat av: Lisa

billigt billigt x)

Postat av: Egoina

hehe, det hade ju varit ännu bättre om där stod porrbilden ;)

2007-08-22 @ 00:31:57
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback