Tänk om man bara skulle stänga av väckarklockan och sova vidare..

Imorgon ska jag upp 06:00. Det är en ohuman tid att stiga upp på, särskilt en freaking lördag. Blir så förbannat stressad kvällen innan jag ska upp så tidigt, tittat på klockan stup i kvarten och tänker att nu borde jag redan sova djupt, eller åtminstone vara trött. Aja, den dagen den sorgen får jag väl anamma nu.

Vi har sett på Beck - den svaga länken och ätit poppe ikväll. Gunvald är snudd på min idol banne mig!

..och avslutningsvis, dagens inköp - en ganska blygsam påse från Åhléns med två saker i:

image1198


Kommentarer
Postat av: Natha

gud vad jobbigt o gå upp så tidigt!

Postat av: louise

Tack, det har jag haft.. du med hoppas jag ;)

2007-09-01 @ 03:06:29
URL: http://cypaz.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback