Lägesrapport, torsdag

Idag har det varit riktigt kul att jobba. M kom när jag satt och fikade och utropade att jag såg lycklig ut. Behövde nog slitas från soffan ;) Imorgon är både A och jag lediga och jag har en FRISÖRSTID, ska bli helt underbart att få ordning på rufset. Förutspår att det blir en liten shoppingrunda dessutom. Till skillnad från idag, eftersom jag är så fantastiskt klantig och glömmer VISA-kortet i regnjackan, som självfallet är hemma. Står och ska betala min fika (=hamburgare) då jag märker att kortet inte finns i plånboken. Att man aldrig lär sig - korten ska vara på ett ställe, inte flyttas runt mellan fickor och väskor.

Vad mer som är ganska kass är mina benhinnor. Jag joggade en liten vända igår som sagt, och idag känner jag hur benhinnorna värker. Sprang mycket för ett par år sedan, fick benhinneinflammation och sedan dess är det i princip kört. Så otroligt typiskt när jag verkligen hittade en träningsform som jag gillade. Besökte en sjukgymnast i Malmö där jag bodde strax utanför på den tiden och hamnade i klorna på en av de sliskigaste män jag någonsin träffat. Sedan la jag löpningen helt åt sidan.

Hur har det gått med bananflugorna då? Jo. Blandningen som Anticimex föreslog rördes ihop och har stått på köksbordet sedan igår. Några stackare har som tilltänkt drunknat, däremot såg jag några på badrummet (äckligt) där dom säkert sitter och smaskar i sig Pollys bajs! Jag vet inte vad man mer ska göra, vi har diskat undan och tagit ut alla sopor.. Ska prova med ett par flaskor smörja till.


Dagens bild, modell: Polly the cat.

image1186

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för smörja ? Jag har också fått äckliga bananflugor..!

Postat av: Sessa

Ja, de är äckligt me bananflugor. När jag får såna hemma brukar jag ta ett gultfat me vatten och lite diskmedel. Och vips så har man ett gäng döingar i blandningen..

2007-08-30 @ 15:43:32
URL: http://sessa69.blogg.se
Postat av: Carolita

Ingen smickrand bild på polly måste jag säga =)

2007-08-30 @ 16:40:45
URL: http://chululi.blogg,se
Postat av: Kristina

Rolig bild:)

2007-08-30 @ 17:45:55
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback