Kväll på soffan

Majoriteten ville se på Simpsons. Jag har verkligen försökt att gilla de sablans små gula gubbarna..det hade varit väldigt praktiskt eftersom samtliga jag känner tycker om dem. Men det går inte. Inte ens när jag var barn var jag särskilt förtjust i tecknat. Nej, jag hade mitt roliga under reprisen av Project Runway tidigare.

Sitter alltså med datorn istället och stör de andra med mitt hamrande på tangentbordet. Muhaha. Jag tittar mot datorskärmen men tycker bara mig se min svullna mage. A och jag äter stora mängder med onyttigheter vanligtvis, nu när vi har gäster ligger godis- och cola kvoten på det tredubbla ungefär.

Vi har helt missat det här med kräftskiva detta året, det får nästan bli några sådana imorgon. Vad kostar kräfttackare? Vi är i princip helt utfattiga för tillfället. Tror jag ska sälja en del av A´s saker i smyg!


Kommentarer
Postat av: sofia

jag har heller aldrig varit ett stort fan av simpsons, förstår inte varför eftersom alla verkar gilla det så mycket:P

Postat av: Natalia

Jodå nu funkar det fint, i början var Toby inte så himla snäll mot Sheffield men nu vill Toby leka med Sheffield men han verkar vara långsint och vill absolut inte leka med Toby, han tycker snarare att Toby är läskig... Men de kan leva med varandra, sova tillsammans å sånt.
Såg du senaste avsnittet av Project Runway? Missade den här veckan också *skäms*

2007-08-17 @ 22:29:16
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

60kr för icas jumbo. Vi köper alltid dom och alltid varit bra. Särskilt dyra är de ju inte heller :) Lycka till med kräftorna, själv ska man ha 13 personer här ikväll, får se hur det kan gå :)

2007-08-18 @ 11:16:43
URL: http://gwanii.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback