God morgon

Jag drömde att jag jobbade. Hur illa är inte det? I princip kan man alltså säga att jag har jobbat oavbrutet sedan klockan 10 igår förmiddags. Klockan ringde 5.45.. jag gick upp en bra stund senare och snubblade runt i lägenheten. Trodde jag såg dubbelt när jag såg två vita fluffar, men kom sedan på att vi faktiskt har en styck vit katt och en vit hund. Sedan fick jag tänka två gånger innan jag satte läppglans på mig och försäkra mig om att det inte var nagellack. Man vet aldrig liksom.

Nu är K-girl och jag på jobbet och jag har en infektion på fingret. Jag har pillat på nagelbandet och fingret har svullnat. Jag misstänker att jag måste amputera fingret och det känns verkligen inte bra. Buhu.
Vad kan man göra för att behandla det? Hjälper det med någon slags kortisoncreme?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback