D day på stan

Jag somnade med huvudvärk och vaknade med en bula på huvudet. Strax före jag skulle gå och lägga mig så fyllde jag på djurens skålar med vatten i vanlig ordning. Jag var trött och såg inte att skåpsluckan ovanför mig var öppen så jag reste mig snabbt och svingade huvudet i luckan. Den måste träffat på något särskilt vis för det gjorde så jäkla ont och jag kunde inte somna på ett bra tag eftersom det värkte så jädrans mycket.

Nu är det i alla fall morgon och jag har sovit länge länge. Underbart med semester! Har sprungit runt till grannen iklädd enbart morgonrock och ett mosigt morgonansikte, jag hoppas inte de övriga grannarna blivit alltför rädda för mig. Nu ska vi göra oss redo för en shoppingdag! (En kopp kaffe först).

Kommentarer
Postat av: Rana

haha vet du vad? jag brukar faktiskt ofta vakna med bular och sår på kroppen! :S skumt det där.

Postat av: Natalia

Ja, jättestörande, speciellt när det är ett program man verkligen följer :(
Det låter ju bra, hehe det är ALLTID katten som bestämmer ;) Är hon en helig birma eller en ragdoll? Jag har så svårt att hålla isär de två.
Härligt med semester! Idag så jobbar jag, ska jobba imorgon med (lördag, suck!), men ska väl pyssla lite hemma nu när jag äntligen har lite tid efter jobbet, en soft fredagkväll får det bli! Själv då?

2007-08-24 @ 12:41:50
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Sandie

AJAJAJ neeeej usch shoppa på nu för den där bulan i huvudet =)

2007-08-24 @ 12:48:14
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback