Bonjooour

Igår hände något häpnadsväckande (för mig som älskar att äta). Mot kvällen kom jag på att allt jag ätit under dagen var en frukostbulle och två hotdogs. Och jag vart inte särskilt hungrig heller. Har ingen aning om vad min hjärna var så upptagen med att den inte hade tid att tänka på mat? Hursomhelst vaknade jag idag med ett fullständigt normalt matsug och åt gofrukost med Oboy, färskpressad apelsinjuice och fralla.

Filmkvällarna fortsätter här och senast såg vi The Interpreter. Mycket spännande film med Nicole Kidman och Sean Penn. Har du inte sett den redan så tycker jag definitivt du ska göra det om du gillar dramathrillers.

Nu ska jag göra något väldigt sorgligt: betala räkningar. Fasar inför varje gång man trycker "Bekräfta inbetalning" och summan som dras från kontot bara stiiiger.. huga!

 

Kommentarer
Postat av: Guldregn

Betala räkningar suger verkligen... Vid den här tiden av månaden är det aldrig några roliga brev som kommer med posten. Tack för filmtipset. Kanske något man borde ta och se =).


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback