Telefonterror

Strax efter jag hade somnat tjuter mobilen med sin något enerverande signal, en gång, två gånger, tre gånger.. Jag orkade verkligen inte svara, minns bara att jag låg och undrade vad det var för idiot som så enträget försökte väcka mig mitt i natten. Numret kände jag inte alls igen, så jag kollade såklart upp det och det tillhör någon person som för mig är helt okänd och bor i en stad jag aldrig varit i. Ska nog börja sätta mobilen på ljudlös under nätterna i fortsättningen.

Idag känner jag för att det ska vara 10 grader varmare och åka ut till naturen och havet och sitta i en liten fiskebod och andas havsdoft. Tyvärr ser det inte så varmt ut så jag stannar nog inne och gör lite nödvändiga saker istället. Får min naturupplevelse när jag går ut med Nikki, här finns ju faktiskt lite skog i närheten - varvat med gamla ölburkar, fimpar och en massa hundbajskorvar.

Igår både fyndade och "ofyndade" jag. Hämtade ut en gratis schampo på Indiska med en kupong..weii.. Köpte en Amelia och fick en DVD till som verkar rätt mysig. Däremot så fick jag också mitt paket från Asos och klänningen (som jag tjatar så mycket om, den gröna blev det ju) var riktigt UGLY och det var såklart en besvikelse. Ska skicka tillbaks den direkt på måndag!

Och just det, idag är det luredagen.. har du lurat någon?

Oh no (lite senare): som ni kanske vet så hade jag problem med min visdomstand för någon vecka sedan, den är nu bra men istället har det ilat i en annan tand och idag gör det även ont i den! Jag vill inte lägga flera tusen på tandläkarkostnader..buhää. Detta är ytterligare ett tecken på att jag måste börja äta nyttigare och inte hälla i mig massor med läsk dagarna i ända. Samt imorgon ska jag köpa fluorskölj och bli en allmänt hälsosammare människa!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mkt!!

Postat av: annie

Hihi jag kan inte välja färg! Vilken tog du? :)

Nu är jag helt lost! Topmodel maraton! Var, när, hur?! :D

2007-04-01 @ 12:25:36
URL: http://annieogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar! Ja visst lär man sig mycket. Har hund, katt och häst. Man kommer underfund med något nytt varje dag:)

2007-04-01 @ 20:06:31
URL: http://delikatviskning.blogg.se
Postat av: Evelyn

Det är en finsk lapphund :)

2007-04-01 @ 20:38:07
URL: http://silkeslen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback