Min bild av mys (och j*kla sport!)

Mitt sinnesstämning just nu kan beskrivas rätt bra med följande bild(er). Hade seminarium tidigt i förmiddags och har sen jobbat hela dagen...är heeelt slut i huvudet och kroppen. Planen var att duscha och sen krypa ner i soffan och njuta av dagens avsnitt av Grey´s Anatomy, men såklart går sporten före allt, alltid,  så där rök min plan.

image48

Allt utom pyamasen som är DKNY från dressforless är från
www.inreda.com. Very nice, very nice, dock blev inte pyamasbilden den allra bästa..

Såg ni Desperate igår? Vilket jobbigt avsnitt, man vill ju verkligen inte vänta tills nästa vecka. Är det egentligen någon som är frisk i det programmet? Haha, varenda en i princip har någon allvarlig rubbning, men kul är det i alla fall.



Fjompe-katten sitter här bredvid mig och spinner som en tok, dom små djuren får en alltid att känna sig välkommen hem! Dom allra bästa!




Kommentarer
Postat av: Romanique

Visst låter det tokigt spännande att få ha ett par sånna där invisible trosor mellan benen? :P haha. By the way, jag älskar det turkosa myggnätet.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback