Förlåt och film

Vill börja med att säga -Förlåt A. för att jag släpat dig till freaking Sibirien!

Det är snöstorm. Det blåser så in i. Det är grått. Det är kallt.
Och det är mitten på april (det borde vara vår).
Klädsel för dagen: gummistövlar, eskimåjacka och mössa. Ja ni fattar grejen..

Funderar på att pallra mig och hyra film, kollar på deras hemsida och har hittat två filmer som jag hade kunnat tänka mig:

1. Crazy in love/Mozart and the whale



eller

2. Trust the man (blir lite för medelålders kanske?)


Kommentarer
Postat av: Julia

Det låter ju jättemysigt! Med filmen alltså, vädret låter kanske inte lika välkommet. Lycka till med filmvalet, tyvärr kan jag inte hjälpa dig då jag inte har sett någon av dem.

Ha det bra!

Postat av: carro

Jaa visst är det så, tyvär. Lhasa apso heter rasen. Sov gott : )

2007-04-10 @ 23:02:57
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Nina

ja eller hur.. usch. när man ser fram emot å kolla på det lixom.. blev så förvånad.. tråk. nu måste ja hitta nått annat..

2007-04-11 @ 09:52:09
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback