Forever 21

Jag sörjer att Forever21 inte skickar utanför USA, snart flyttar jag dit! Så mycket fint till grymma priser,
här kommer ett litet smakprov:

image64
♦ Rosarandig tubtop 111 kr
♦ Gulprickig tunika 111 kr
♦ Tee med tryck 90 kr

Jag mailade dom, och frågade ifall dom inte hade nåra tankar på att börja leverera utanför USA, svaret blev:

Dear Valued Customer,

Thank you for your recent inquiry.  We apologize for the delayed response.

Unfortunately,  we do not accept international orders.  All addresses, whether
billing or shipping and the card itself must be issued in the United States.

Our management team is aware of the growing demand to have our items shipped to
addresses outside of the U.S. At this time, we do not have any indications as to
any changes regarding this policy.  If this policy does in fact change, we will
notify our customers as well as the international community by posting this
information on our website. 

We sincerely apologize for the inconvenience this may have caused you.


♦Jag gråter♦

Kommentarer
Postat av: Nina

nej jag förstår dig, jag vet exakt vad du menar.

Postat av: Sanna

Den rockiga toppen var bara för söt!

Dags att åka till NY igen tor jag :)

2007-04-12 @ 22:01:04
URL: http://gwanii.blogg.se
Postat av: Melody

Åh, ska du flytta till USA? Lyllos! Själv får man vänta tills man har fyllt 16 :/ hihi ;)

Mvh!

2007-04-13 @ 13:06:05
URL: http://www.sleepingbitchy.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback