Dagens..

..mat: knäcke med ost till frukost och såklart juice, grönsallad med ägg och räkor till lunch, kycklingbuljongsoppa med mininudlar snart (hör ni hur hälsosamt det börjar låta..mycket stolt över mig själv..yeeh)
..outfit: sunk & mys
..problem: hur jag ska kunna somna ikväll efter att ha varit sympati-bakis med A och latat mig hela dagen
..roligaste: mannen bakom mig i kön på Ica, jag står och packar ner mina grejer i påsen när han (runt 50 år) köper ciggaretter och kassörskan säger - leg tack! han: - hahahhaaaa..va?, totalt oförstående om Icas smått komiska regler att ALLA måste visa leg. när man köper giftpinnar, snus och tonårsöl. Der är säkert skönt för dom som jobbar där, det är väldigt svårt att avgöra någons ålder genom en snabb blick bara, men visst känns det lite absurt att en 70-åring kan bli nekad att köpa en mellanöl till middagen för att han inte har leg med sig!
..behöver: fler enkla klänningar samt en mopedbil
..lästips: i en klass för sig av curits sittenfeld. läste den för ett tag sen och tyckte den var riktigt bra, bra språk, intressant handling, svår att släppa ifrån sig - allt som en bra bok ska ha.



nu blev soppan klar och justice börjar om 2 minuter, så guten nacht!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jo, jag tror att det bara är Nemo som har den färgen här på Åland :)

Postat av: annie

Aj då, vad trist! Hatar när grejorna ser heelt annorlunda ut mot vad de gör på bilden! :/

Jahaa då förstår jag! Jag laddar också ner en hel del serier, men jag hinner inte med att se på alla! Men jag är också lite sugen på att ladda ner Top Model! Det är så himla bra! :D

2007-04-02 @ 07:38:11
URL: http://annieogren.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Ja, inte är det ju stort om man jämför med Sverige direkt :) Vackert är det i alla fall och jag trivs!

2007-04-02 @ 16:30:21
URL: http://silkeslen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback