Dagens...


frukost: havregrynsgröt med mjölk och mycket lingonsylt
lunch: korv med mos
middag: ? än så länge, blir nog soppa eller något annat lätt
dryck: har hunnit med allt utom alkoholhaltiga drycker idag känns det som, Cola Zero, té, juice, vatten & kaffe..

shopping: en styck
Damernas Värld, man fick ju ett gratis lipgloss från Face Stockholm så då kunde jag inte låta bli
outfit: skön-kläder, jeans och enkel vit tröja samt stövlar
planer för kvällen: chilla och se på Justice
vill ha: en mopedbil så A. slipper skjutsa mig överallt

bästa: stålarna (OB!!) jag tjänar idag när det är så pass lugnt så jag kan sitta här mestadels av tiden, peeerfect!
sämsta: att jag är stressad över hemtentan som ska vara färdig på onsdag

image113





Kommentarer
Postat av: Nina

Åhh jag vill oxå ha en mopedbil så slipper jag ta körkort trots att jag e 24 år har jag inget =P


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback