Cirkus

Vilken pärs.. Var hundvakt i drygt en timme och utan överdrift var det som en virvelvind som svepte in med all sin styrka (nice metafor). Polly (katten) och hunden sätter igång och jagar varandra fortfort..under soffan, upp på soffan..svisch svisch.. sen börjar Nikki skälla och ha sig, två sekunder senare sätter sig Hunden och BAJSAR på vår vita matta!!! Sen börjar han fisa som en tok, jag får panik och blir hundra på att han såklart kommer lägga värsta racerbajsen när som eftersom jag stoppade honom i hans nöje på mattan.. stänger in mig själv + hundarna i gästrummet och tillslut lägger dom sig för att vila.
I do not ork this! Förra gången vi var hundvakter kissade den i vår säng, nu bajsar en annan på vår matta. Mina nerver är inte tillräckligt starka för den här sortens kalabalik.
Nu sitter jag i alla fall här, i ett lugn..med enbart två djur runtomkring mig och kan andas ut!



Kommentarer
Postat av: Sara

tjao! Kul att du kollade in min blogg :) Jag läser psykologi B-kursen :)

Postat av: Sara

Aha vad spännande! Japp, jag lovar att jag ska skriva om hur det gick ;)

2007-04-02 @ 21:44:48
URL: http://saramariasworld.blogg.se
Postat av: Sara

Aha vad spännande! Japp, jag lovar att jag ska skriva om hur det gick ;)

2007-04-02 @ 21:44:58
URL: http://saramariasworld.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe, lite roande att läsa iaf... Men - jag kan ju säga det: Jag hade blivit TOKIG! Usch, vill inte ens tänka på det.. Stackaje!!!

2007-04-02 @ 21:58:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback