Träningspass at home

Jag är en svettpöl nu! Har farit runt med dammsugaren, wettextrasan och sen skulle jag till affären för att handla. Det gick inte så bra. Börjar med att jag ska panta flaskor.. då är maskinerna för det första fulla, för det andra så står det snubbar med flera svarta sopsäckar före i "kön". Dom var i alla fall så pass snälla att dom släppte mig före när apparaterna tillslut fungerade. Och så plockar jag på mig allt jag behöver, kommer till kassan och upptäcker att jag glömt Visa-kortet hemma. Springa hem, hämta, hem igen, ut med Nikki, börja laga mat. Nu inväntar jag potäterna och längtar efter en dusch.

Till potatisen har jag köpt någonslags skinka som ser ut som en kassler, ska man steka den tro? Det står liksom ingen bruksanvisning på den.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback