Lovely höst

Sådana här dagar gillar jag verkligen hösten. Solen skiner, det är nästan 15 grader i skuggan och löven börjar bli alldeles gula och röda. Det är inte kallt, men luften är ändå frisk. Att det inte kan vara såhär hela hösten.. hade mer än gärna sluppit det gråkallblåsiga. A skulle egentligen ha jobbat idag men är hemma och sjuk, så jag har tagit på mig det omvårdande ansvaret som har inneburit lagning av pyttipanna och även en dammsugning är planerad. Nikki har fått för sig att fälla nu så det ligger stora tussar precis överallt i lägenheten.

Vad är din plan för dagen?

Kommentarer
Postat av: Kent-Inga

Mina plauner e att eda maud o trimma min rullebör!

2008-09-20 @ 17:16:24
Postat av: HannahSthlm

Riktig lugn dag...och kväll. Välbehövligt;)!

Postat av: Linda

håller med om att det är underbart väder idag :)

2008-09-20 @ 19:55:18
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Petra

Promenera och ta det lugnt...och försöka bota min hosta...

2008-09-20 @ 20:48:03
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback