Önskelistan

Det blir en kombinerad "hålla-utkik-efter-i-New-York" slash önskelista nu med tanke på resan. Så here it comes:

♥ Biotherm biosensitive hudvårdsprodukter
♥ Hanky pankysar i olika färger
♥ Värmespray till håret
♥ Mascara/or (någon ny & rolig)
♥ Behandlingar: massage, ansiktsbehandling m.m
♥ En ny plattång från salong
♥ Extremt stort klätterträd till Polly
♥ Svarta strumpisar med hjärtmönster
♥ YSL French Manicure Pen Kit
♥ Väska till laptopen
♥ Grym svart eyeliner (kosta vad den kosta vill)
♥ Möbler möbler möbler. Särskilt en ny soffa!
♥ Många fina smycken
♥ Söta klänningar (kan man inte ha för många av)
♥ I.d-smink i olika varianter

Kommentarer
Postat av: emsan

biotherm grejset var nyss på reklamen, och på kicks kostar ett kit 130 kr, shoppa vettja :) hoppas du snoosar gott anseloo!KRAAM!

Postat av: Carolita

Jaaa jag såg klart antm 10 måste säga att jag ändå hejade på vinnaren, även fast jag tycker att hon kanske fick lite väl många chanser..



Snubblade frresten över din pojkväns blogg av en ren slump kände igen din hund och namnet Nikki sen när jag kom in här och såg ny resan så drog jag slutstasen till att det var han =)

2008-05-26 @ 03:11:58
URL: http://chululi.blogg.se/
Postat av: teddy

Låter ju som en alldeles underbar och bra lista det där. Fast hur ska du transportera soffen :) ???

Hur länge är det kvar nu???

Ser ut som att ni haft en underbar helg med roligt party :)

Pär är lite mör efter sin svensexa .)



stor kramis

2008-05-26 @ 09:05:42
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: frida från lund

du kan få min plattång! jag kan ju som känt bara titta på den numera. puss.

2008-05-26 @ 09:23:00
Postat av: Katja

liten lista hörredu ;)

2008-05-26 @ 12:35:00
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin lista :) har svaret för att hitta ungefär 80% av den och det är: Sephora! Butiken på 5th av norr om 42nd street nån stans (finns fler löängre söderut) rockar, ja just det, den på den västra sidan norr om 42nd ska det va ;)

2008-05-27 @ 22:13:04
Postat av: Anna

Sanna: Tack för tipset! :-)

2008-05-27 @ 23:54:02
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback