Det är onsdag

..och jag har befunnit mig på skolan sedan 10 i förmiddags. Först på föreläsning, sedan lunch med S och på möte för ett projekt att vara mentor åt utlandsfödda ungdomar. Ska bli mycket intressant! Efter det tog vi en glassfika, fast inomhus eftersom det började spöregna precis när vi skulle traska ut. I eftermiddag och kväll ska det städas så det står härliga till. Får besök av en vän från Kiruna i helgen och när hon kommer ska det vara strålande rent här hemma. Är på riktigt rensa & slänga-humör dessutom så det kan nog bli ordning på stället!

Dagens musik:
James Morrison


Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att ni har regn. Här i Norrköping är det sommar! /Emma

Postat av: Anonym

Åh, älskar James Morrison. Jag väntar fortfarande på att skiva numero 2 ska komma ut. Undrar hur det går med den saken? Gavin är på G i alla fall och det glädjer mig.



Jo, lätt. Vi uppfinner ett sådant piller och gör succé. Vadå modeblogg liksom? Det är piller mot eksem som är grejen :D

2008-05-07 @ 16:09:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback