Och så var det söndag.

..och jag sitter bakfull på soffan. Kvällen igår var tyvärr ingen höjdare. Det började helt fel (utan att gå in på detaljer) och sen var mitt humör kasst. Försökte som peppa upp mig själv att det åtminstone kunde bli kul att gå ut och dansa lite, men humöret försvann inte så jag kände mig verkligen inte som mig själv en partylördagkväll och vid tvåtiden var det en obeskrivlig lättnad att komma från alla fulla människor hem till familjen med en Statoil-korv i ena handen. Nu ska jag gå med mitt tunga huvud och köpa frallor & sen försöka plugga lite. Allt bra med er?


Kommentarer
Postat av: Emma

Allt är bra här, men hur är det med dig idag? *skickar en kram till bakfulla anseloo*

Postat av: Pernilla

Usch, det är så tråkigt med utgång när man inte är på humör. Hoppas det är bättre nu...bortsett från bakfyllan då.

Jag är riktigt trött här i Skåneland. Höll på massor med lägenheten igår och idag har jag haft både besök och försökt packa upp lite kläder emellan. Men det går framåt. Det börjar likna något åtminstone, men hemmakänslan har inte riktigt infunnit sig än. Men det kommer nog när jag har fått upp lite mer stuff här :)

Haft en bra helg annars?

2008-03-09 @ 14:47:58
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Hehe nee fy, jag vill ha vår nu =)

2008-03-09 @ 15:20:38
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback