Läskväll

image2534Åh så skönt det är när man precis har ätit och är lagom mätt, duschat varmt, sminkat av sig och inte måste göra något mer. Ska göra en kopp té och fortsätta läsa.. började på boken Alek igår, en självbiografi av modellen Alek Wek, och den är väldigt lättläst så om jag känner mig själv rätt så är den färdigläst innan kvällens slut.

Det hände något märkligt tidigare när jag skulle logga in på min mail, lösenordet funkade inte. Jag kontrollerade allt supernoggrannt men det gick bara inte. Höll på att få panik, jag menar det räcker med att mitt visa-kort blivit hackat. Som tur var hade jag en sån där fråga så jag skapade ett nytt lösen. Men frågan återstår än, varför fungerade det inte?

Kommentarer
Postat av: evelina

haha det är lugnt =)

så där har det blivit för mig med nån gång, fattar fortfarande inte varför!

kram

Postat av: Nikki

Vov vov vov

2008-03-19 @ 22:10:25
URL: http://nikkithadog.blogg.se
Postat av: Katja

Mmm. potatisgratäng är gott :)

2008-03-20 @ 10:00:38
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Sanna

Kämpigt. Själv bytte jag lösen till internetbanken för några dagar sen då inget ville funka. Det hjälpte då men nu kommer jag inte ihåg det nya, hur mycket jag än försöker minnas. Så det blir väl till att knata upp till bankkontoret och snällt be om ett nytt. Vad ska man säga, Life's a bitch... Ha en bra dag!

2008-03-20 @ 10:44:29
URL: http://fridasusannaj.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback